domingo, 12 de mayo de 2013

Trinitate plazako proiektua

Hirugarren proiektu honen helburua giza “habitat”aren hausnarketan jarraitzea zen eta horretarako giza hartu-emanak gauzatzeko eta sozializaziorako espazio publikoan ditugun beharrei aurre egiteko ariketa bat proposatu ziguten; giza habitatean, babesa eta sostenguaz at, hartu-emanetarako eta eguneroko elkar bizitzarako beharrezkoak diren ekintzak gauzatzeko hiri elementu bat diseinatuz. Proiektuak Tailer bateratuan egindako lanarekin du zerikusia, beraz ondo ezagutzen genuen Trinitate plaza aurretik.




Aurreko sarreran ikusi daitezkeen elkarrizketak aztertuz erabaki bat hartu nuen: estalki bat egin behar nuen. Baina non? Hasieran bolatokiaren gainean egitea pentsatu nuen, baina zuzenketaren ondoren beste leku batean egin beharko nuela argi geratu zitzaidan, izan ere, bolatokira iristea zaia izan daiteke kasu batzuetan. Hori dela eta, bolatokiaren pareko eskaileretan kokatzea erabaki nuen, etxeek aurrean duten patioa erabiliz aterpe bat egiteko. 


Aterpe bat egingo nuela erabaki nuenean, hauen adibide ugari bilatu nituen eta horien artean “Museo de Historia de la Vendée” aurkitu nuen Tectonica aldizkarian, nire proiektuaren influentzia nagusia.






Aterpe hori aldeetara hedatzen da eskaileren gainean. Estalkia plazan zehar hedatzea ere prentsatu nuen hasieran, baina ez nuen ideia gustuko; Alde Zaharreko auzokideak gustura daude plazarekin eta ez dute aldaketa handirik egin nahi.

Hona hemen, proiektuaren planoak, maketa eta marrazketak:










No hay comentarios:

Publicar un comentario